Офіційний сервісний центр TM SKIL компанії ТОВ ФАСТ ПАК
При виході електроінструменту з ладу кінцевий споживач може звернутися до Торгової точки або Дилера, у якого він придбав електроінструмент, або звернутися безпосередньо в Сервісний центр TM SKIL компанії ТОВ ФАСТ ПАК.
ВАЖЛИВО:
- Сервісний центр TM SKIL обслуговує тільки електроінструмент, придбаний у офіційних дилерів або безпосередньо у компанії ТОВ ФАСТ ПАК.
- Відправка електроінструменту до Сервісного центру здійснюється за рахунок отримувача ТОВ ФАСТ ПАК у разі, якщо це гарантійний ремонт.
Передача електроінструменту TM SKIL у сервісне обслуговування кінцевим споживачем:
- Перед відправкою електроінструменту до Сервісного центру кінцевому споживачеві необхідно зв'язатися з Сервісом за тел. +38 067 618 77 87 та погодити відправку електроінструменту.
- Перевірити та додати до електроінструмента заповнений Гарантійний талон.
- Відправка здійснюється Новою Поштою:
- Адреса: м. Буча, Нова Пошта, 1 відділення.
- Отримувач: ТОВ ФАСТ ПАК, код ЕДРПОУ 38518694
- Контактна особа: Сельніцин Сергій, тел. +38 067 618 77 87
- Доставка: до відділення.
Сервісний центр TM SKIL отримав електроінструмент:
- Співробітник Сервісу приймає електроінструмент на сервісне обслуговування та перевіряє:
- коректність заповнення Гарантійного талону.
- відсутність ознак самовільного відкриття корпусу електроінструменту або його складових.
- Проводиться діагностика електроінструменту на підставі скарг з боку користувача та створюється акт діагностики.
- Якщо результати діагностики показали гарантійний випадок, співробітник Сервісу:
- повідомляє кінцевому споживачу результати діагностики.
- проводить гарантійний ремонт.
- відправляє відремонтований електроінструмент кінцевому споживачу Новою Поштою за рахунок ТОВ ФАСТ ПАК. З інструментом відправляються акт діагностики та акт виконаних робіт.
- повідомляє кінцевому споживачу номер ТТН Нової Пошти, за якою був відправлений електроінструмент.
- Якщо за результатом діагностики випадок визнано не гарантійним, то співробітник сервісу:
- повідомляє кінцевому споживачу результати діагностики та вартість ремонту.
- надсилає рахунок на оплату ремонту на будь-який месенджер або електронну пошту.
- якщо кінцевий споживач згоден проводити платний ремонт – він сплачує тільки вартість запасних частин, що замінюються та вартість ремонтних робіт. Вартість діагностики не сплачується.
- після отримання оплати Сервіс проводить всі необхідні ремонтні роботи.
- відправляє відремонтований електроінструмент кінцевому споживачу Новою Поштою за його кошт. З інструментом відправляються акт діагностики та акт виконаних робіт.
- в разі відмови проводити платний ремонт, кінцевий споживач має сплатити вартість діагностики. Після чого інструмент буде відправлений кінцевому споживачу за його кошт. З інструментом відправляються акт діагностики та акт виконаних робіт.
ВАЖЛИВО:
Якщо Гарантійний талон заповнено неправильно або присутні ознаки самовільного відкриття корпусу електроінструменту або його складових – в Гарантії буде відмовлено і запропоновано провести платний ремонт.
КОНТАКТИ СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ:
Тел. +380 67 618 77 87,
E-mail: service@fastpack.ua